27.1.15

Om dagen


Halv tio hämtade Julia upp mig och vi styrde kosan mot skolan. Vi började med en kaffe i matsalen och pratade om lite annat innan vi började på med slutarbetet. Min sminkväska som jag tappade bort i fredags hängde på anslagstavlan i matsalen. Jag blev så glad! Oftast när vi skriver sitter vi i ett litet rum i skolans bibliotek. Känns som att vi får mest uträttat när vi är där. Nu är vi uppe i tio sidor. Hurra!


Vid 15-tiden började tålamodet ta slut så då bestämde vi oss för att avsluta. Därefter styrde vi kosan vidare till Adam & Eva loppis. 


Jag hade tur idag och fyndade två böcker. Skönhetsbibeln och en av Mia Törnbloms böcker, så nu har jag tre böcker skrivna av henne! Jag bord ju vara en helt ny människa efter att ha läst alla böcker :D


Hittade också en mörkblå superskön skjorta av spanska märket Bershka som jag gillar starkt. Köper alltid massor från Bershka när jag är i Spanien. Allt blev tillsammans under tio euro!


Efteråt for vi till en asiatisk butik på Vasaesplanaden. Jag köpte Sambal oelek för 1,50€ mycket billigare än från typ Citymarket. Vi lägger ju sambal oelek i det mesta, så här i hushållet far det snabbt en burk. Köpte också soja och chilikrydda som var tuuusen gånger starkare än chilikrydda från finsk butik.Allt blev att kosta 4,50€. BILLIGT!


När jag kom hem åt jag mellanmål och drog på mig träningskläderna och for på gym. Tränade övre kroppen idag. Det var kanske lite dumt att fara till gymmet eftersom jag var lite krasslig i morse, men jag mådde bra resten av dagen och jag var så taggad att träna, så jag kunde inte stå emot frestelsen. Är jag sjuk i morgon har jag mig själv att skylla! Dagens postworkoutfood bestod av något vi kan kalla texmexgryta. Smarrigt värre!


Inga kommentarer: