6.1.15

Nytt i hemmet

Några timmar senare har jag faktiskt gjort största delen på dagens To-do list. Klädskåpet har jag dock inte ens börjat på med, men skolarbeten är dock så gott som färdiga, lite finslipning bara som jag ska ta tag i imorgon. Nedan kommer en bild på det vi shoppade från Ikea. Blev inga möbler köpta eftersom det känns lite onödigt att sätta pengar på de så länge vi bor här i trean. Möbler satsar vi på sen när vi köper eget. Oj vad jag längtar tills vi får köpa hus. Spännande tider man har framför sig. Men nu ska jag leva i nuet och inte i framtiden. Jag trivs faktiskt riktigt bra precis här och nu och vill gärna stanna här en liten stund till. Snart ska jag få paj med glass. Vet inte vad David fick för fnatt när han plötsligt kom på att han ska baka paj. Inte mig emot! :) Tur att jag inte har som nyårslöfte att sockerstrejka eller banta :D P.S kudden är från Hemtex och inte från Ikea.

Inga kommentarer: