12.1.15

Frusen

HEJ! Min vecka har börjat så skit... Har haft så oflyt från morgonen. Dock flöt resten av dagen på ganska bra tack vare Julia som alltid får mig på bra humör. Jag sov så himla dåligt inatt, vaknade av att jag frös så mycket så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, och så hade jag grym värk i magen. I två nätter har jag vaknat av att jag frusit så mycket. Jag tror att jag är sjuk, men nu har jag tryckt i mig burana, så för stunden känns det helt okej. Det förklarar ju dock varför jag varit så trött i helgen. Hoppas verkligen att jag är frisk i morgon för jag har rätt så mycket på veckans to-do lista, och jag gillar inte att ligga efter. Tycker om citatet "every day may not be good, but there is something good in every day". Och inte har ju dagen vari helt kass. 

Sju positiva saker om dagen: 
-Jag behövde inte stressa på morgonen, och jag fick dricka kaffe i lugn och ro med mamma som sov här inatt.
- Den där lilla incidenten jag lyckades med i morse kunde ha gått mycket värre
 -jag fick skjuts till och från skolan
- Jag ringde ett viktigt samtal och fick svaret jag hade hoppats på.
- Vi skrev 6 timmar på slutarbetet med bara en kort paus
- Jag åt en smarrig sallad till lunch 
-Jag är ledig resten av kvällen så jag har tid att vila

 

Inga kommentarer: