11.1.15

Friends & burgers

Tjenixen finisar! Hoppas ni haft en super helg. I går var jag hemma och låg på soffan nio timmar efter jobbet, tills jag sen förflyttade mig till sängen och sov nio timmar i sträck. En som var lite trött igår kanske. Men idag känner jag att energin börja komma tillbaka. Har varit på kaffe med Mia till Abc. Vi skrapade en lott i hopp om lite respengar. Sket sig totalt! Man blir nog rikare av att sätta pengar i en sparburk i stället. Nåjoo sen mötte vi på Björn som var på jakt efter ägg & bacon till sitt morgonmål, men i stället lurade vi med honom till Friends & burgers på mat. Det var så gott! Nu ska jag bara chilla en stund för att sen fara på ett fyra timmars extra skift till Neste. Efter det far vi direkt till Vasa. Lite tungt nog att så ofta pendla fram och tillbaka, men egentligen borde man ju vara tacksam över att känns sig hemma i två städer :)


Inga kommentarer: