30.1.15

FREDAG

...och lönedag. Va e nu bäter än he? Dock var jag tvungen att vakna lite väl tidigt. Att börja halv nio på en fredag är ju inte alls så najs. Och så har jag öronvärk och lite ont i halsen, hade ju stegring redan igår. Men eftersom vi har missbrukarvård nu på förmiddagen så vill jag ju inte missa de, så nog ska jag pallra mig iväg till skolan i allafall.

De kurser jag läser nu är: missbrukarvård, mentalvård, personaladministration och teamarbete och personlig utveckling. Sen har vi bara två kurser till så är alla kurser så gott som gjorda. Bara praktiken och slutarbetet kvar efter det. Jisses! Blir allt nervös redan när jag tänker på att nästa år är jag ingen studerande längre, om jag inte har fyratusen extra förstås! Spännande att se vad jag gör nästa år samma tid! Jag har nämligen ingen aning. Drömmar har jag dock gott om, men de brukar variera lite från vecka till vecka. Vad som helst kan hända! :)

Nu i helgen ska jag till Jakobstad. Blir fredagsmys med Mia ikväll. På lördag & söndag ska jag jobba vid Neste, om jag inte är sängliggande förstås. Som tur får jag låna Davids bil i helgen så jag kan fara och komma som jag vill när jag vill! Hur som helst hoppas ni får en super duper bra helg! :)


En favorit i repris.



Inga kommentarer: