22.1.15

Torsdag

Hej. Nu är skolan slut för denna vecka och jag är ledig i helgen. Skönt! Kan berätta för er att morgondagen kommer att börja helt super bra!!! Men vad jag ska göra kommer jag att berätta först i morgon. I´m so excited!!! :D

Men vad har jag gjort när det ekat så tomt här i bloggen? JO, jag har bland annat varit i skolan. Igår hade vi mentalvård på förmiddagen och idag hade vi missbrukarvård, så intressant! Så har vi skrivit på slutarbete också. Känns som att vi hade rätt bra flyt idag faktiskt. Ännu är motivationen rätt så på topp! Jag ser dock framemot sen när vi får göra intervjuerna. Efter skolan har jag friserat kunder. Kul att vara igång igen efter jullovet och ännu mera roligt nu när jag har massor med nya produkter jag får testa. Hmm vad annat? Jo igårkväll blev jag faktiskt överasskad av David,  som kom hem med revbensspjäll, champinjoner, franskisar och vin. Han lyckades nog överraska mig riktigt på rättan stund. Så det blev lite vardagslyx helt enkelt. Välbehövligt i det eviga mörkret. Tack och lov har vi ju ljusare tider framför oss!

Jaja nu ska jag pallra mig iväg till gymmet. Jag har så grym träningsvärk i rumpan och benen så jag kan knappt gå, så det blir fokus på övre kroppen idag.

Inga kommentarer: