28.12.14

Söndag

Nu sitter jag i bilen med D påväg till Vasa. Jag ska dit över en dag eller två för att nyårstäda, när jag är tillbaka i vardagen lär jag inte prioritera storstädning så bäst att göra det nu när jag har bra med tid. Ska gå igenom alla skåp och lådor och sälja/slänga sånt vi inte använt på en tid. Så måste jag leta fram lite varmare kläder för på torsdag far vi till Ylläs och stannar där till söndag. Ska bli så kul att fara iväg en stund och vara ute i naturen. Hoppas bara att det inte är allt för kallt :) Annars så har jag haft en super helg. Fredagsmys med vännerna, Kokkola med brorsan, till Netti på en och middag hos svärföräldrarna. Roligt när de flesta är hemma och lediga över julen så man hinner träffas. Rekommenderar Amarillos Pulled pork burger. SÅ GOD! Åt den igår när jag var till Kokkola med brorsan.

2 kommentarer:

MA sa...

Fin bild på de! :)

Pamela sa...

Taaaaack ibland lyckas man få till e heh :D