11.12.14

Lucka 11

Hej finisar. Hur mår ni idag? Jag mår bra. Kom just hem från Ett rum och kök. Har haft studiecirkel där med tre klasskompisar. Vi har kriminologitent i morgon så vi satt där i 3½ timme och diskuterade. Känns nog som att det gav mycket så nu börjar jag känna mig rätt redo för tent.



Nu funderar jag om jag ska fara och träna eller inte. Mina ursäkter att inte fara och träna:

1. Jag är lat och ligger hellre på soffan ikväll
2. Jag har duschat redan en gång idag



Jag har nog så bra ursäkter så det blir nog att inta soffläge känner jag. Kanske någon är intresserad av att veta vad som fanns i dagens kalenderlucka? Klart ni e. I stället för att köpa något åt varandra så blev det en upplevelse. Vi for på jullunch till Kantarellis. Så otroligt smarrigt! Men smakar det så kostar det. 

Suddig bild men jag försöker visa er hur mycket det fanns att välja på. Sen fanns det huvudrätt och efterrätt på andra sidan av granarna. 

Förrätt
 Huvudrätt
 Efterrätt

Så ni kan ju tänka er hur mätt vi var efter det :D


3 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Det var minsann en upplevelse för smaklökarna det!

Sabina sa...

ou maj gaad va gott!! julbord är de bästa som finns!!! :D

Pamela sa...

Jaaa de va sjukt gott :) julbord är så gott