16.12.14

I lucka 16

Hej finisar. Jag har haft full rulle hela dagen, har hunnit med massa roligheter trots att jag jobbat nästan tio timmar.  På förmiddagen hade jag kund, efter det for jag till nästa jobb och därifrån for vi till Seglis och äta julmat med en grupp, så det var alltså ingen tung arbetsdag kan man säga. Världens bästa jobb typ :) Seglis julbord får 10/10 stjärnor. Sjukt gott! När jag slutade därifrån kom min arbetskompis till mitt på klipp och färg :) Resten av kvällen ska jag chilla i soffan och läsa på tent. I morgon har vi sista skoldagen :) heeeerriigud va myki smajlisar. I lucka nummer 16 fick jag en superfin jullykta. Vi har nog hoppat över några luckor nu som då. Det är så tungt och dyrt att köpta något varje dag. OKEJ, nu ska jag böri plugg!!! bättre sent än aldrig. heh


Inga kommentarer: