8.12.14

I dagens kalenderlucka

Hej finisar. Värst vad jag mitt i allt har mycket att komma med tanke på hur bloggmotivationen varit på sistone. Men ni vet jag har ju prov och borde läsa på de så det är väl därför jag bloggar så mycket idag, så jag ska slippa läsa ;) Nej, men faktiskt så har jag försökt läsa idag men jag har haft så koncentrationssvårigheter så det blev ju till ingenting så i stället for jag till gymmet och tränade bort irritationen. Jag känner mig nästan som en ny människa.


Dagens preworkoutfood bestod av kycklingfyllda paprikor. Mums!




...och dagens postworkoutfood bestod av riskaka med grynost och en smarrig smoothie med kvarg, banan, blåbär och röda vinbär.


Kanske ni även vill veta vad som fanns i dagens kalenderlucka!? Jo, jag fick en biljett till musikalen Natten är ännu ung, som har premiär i April :) Och David fick en riktig "karaklapp", chips och öl! heh. Måst väl helt enkelt erkänna att David är lite mera påhittig än mig.



JULIA!!!! VAD GÖR DU HÄR NÄR DU BORD LÄSA TILL TENT?!??!??!?!? Skärpning fröken!!! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ooops busted ;) min hjärno har no tagi jullov redan....gar int så bbra dehää tentläsasi...heh :P

Pamela sa...

hahah :D ja ha knappt börja fö ja blejv så knärro tå e va nalejs så svår. men no fixar vi i, om int på fösta gango så på omtent :D