7.12.14

I en bloggsvacka

Hej finisar. I bilen till Vasa sa jag att jag inte vill ha chips ikväll men likväl sitter jag här och trycker i mig chips som att jag skulle få betalt. Chips köper jag aldrig själv, för jag brukar inte vara sugen på att äta det. Konstigt nog när jag tar ett kan jag helt enkelt inte sluta. Men nu börjar det dock svida på läpparna av saltet så jag måst sluta innan läpparna sväller upp :D heh. Sådär på tal om något helt annat... så befinner jag mig i en bloggsvacka just nu och har funderat lite på att kanske sluta blogga eller göra så att bara inbjudna får läsa. Det att ni blivit flera på sistone gör mig lite nervös. Det känns lite läskigt att inte veta vem som kikar in här. Men på lördag ska jag kanske och träffa ett gäng andra bloggare så då kanske den känslan försvinner och inspirationen kommer tillbaka efter det. Dessutom har jag nog haft liknade perioder förr där jag funderat på samma sak och då har det gått om efter en stund, så kanske det gör det denna gång också :) Hur som helst, hoppas ni haft en super helg.

6 kommentarer:

Deas sa...

Hoppas dina känslor lugnar sig! :)

Pamela sa...

Jaa de hoppas jag å :)

Sofia sa...

hoppas du kommer ur din bloggsvacka! Din blogg är så rolig att läsa och jag blir alltid så inspirerad när jag kikar in här :)

Pamela sa...

Tack Sofia, roligt att höra:) såna kommentarer höjer motivationen att blogga :)

Sabina sa...

Jag håller med, hoppas du fortsätter blogga! Intressant att följa med din vardag! :)

Pamela sa...

Va roligt att höra Sabina :) jag tycker också det är roligt att följa med din vardag och din träning. Känns nog redan som att motivationen är tillbaka så säkert håller det i sig :D