16.11.14

Sokos hotel

Hej finisar! Nu är vi framme på Sokos hotel i Tavastehus. De har så fluffiga kuddar här!!! :) Vi var ju ett varv till Helsingfors och shoppa men jag hitta bara en mysig tröjja (den på bilden). Nog fanns det massa fint men jag tänkt hela tiden att de e mycket billigare i Spanien. Jag blejv liti kniido, om vi sägr som sålejs. Sen å vi vid Manhattan steakhouse. Lax med grillade grönsaker och gräddfilsås för 9,90€, de e billigt och gott :)

Nu chillar vi på hotellrummet. Jag åt just en hel påse blåbär med vitchoklad fyllning. Så goda! :) kanske inte så bra för magen... Men jag kunde inte motstå frestelsen :D Jag kommer säkert att somna tidigt ikväll för jag är redan trött och klockan är inte ens tio. Men de e bra för det lär bli en intensiv dag i morgon! Och min värsta mardröm är ju att vi ska försova oss så vi int hinner med nån frukost! :( bäst att somna nu på direkten. Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så lättad o glad att ni hitta till hesa, Julia har nämligen ärvt sin mors lokalsinne . Nö ska ni ba hitt hejm å...
Mammamia

Pamela sa...

Hej mammamia :) haha ne Julias lokalsinne ju kanske inte he bästa. Tur att he finns gps så nog hittar vi säkert hejm å! :D