27.11.14

Redo

Efter några timmar på stan börjar jag känna mig redo för BLOGGJULFESTEN som är i morgon!!! :) Jag har bestämt mig för vad jag ska ha på mig så det behöver jag inte stressa över längre. Klänningen och örhängen är nya men resten är "gammalt". Så köpt jag lite nytt smink också för allt börjar vara slut. Konstigt det där hur allt tar slut på en gång...

Skorna hittade jag på loppis i somras för 2€. Lagom höga för mig, det är så sällan jag går med klackar så jag sku känn mig som bambi på hal is med nå högre :D Jag har putsas dem just så nu ser de ju nästan ut som nya. Här på bilden är de inte ännu putsade.


Nog ser man en liten skillnad tycker jag. Den till vänster är putsad.


Nu ska jag städa lite här hemma så är det skönare att vakna i morgon så jag hålls på gott humör hela dagen och kvällen :)

2 kommentarer:

http://carloine.com sa...

Hoppas du får en rolig kväll! Sku också hadd vila fa på bloggjulfest men stannar no i byn. :)

Pamela sa...

Jaa he blir no säkert kul :) nästa julfest e du me :)