14.11.14

RAAWKA

Fredagen har börjat bra, provet gick mycket bättre än jag hade väntat. Morgonen började dock inte lika bra, när vi kom till skolan klockan nio var ingen annan där, tydligen hade engelskan blivit inställd så egentligen skulle vi börja först 13. Men vi hann ju läsa till tenten och så passade vi på att fara på lunch till Raawka som finns i Brändö. Det är ett ekologiskt kafé som gör rawfood, vegetarisk och vegansk mat. Supergott! Dessutom är alla deras produkter glutenfria så det var ju perfekt eftersom jag kör en glutenfri vecka, som för övrigt har gått superbra! :)  Perfekt till helgen så har jag ju lönedag idag. Bra med flera jobb när lönerna kommer på olika dagar. Jag ska snart på stan med min vän Jannika på lite shopping, jag ska förstås försöka att inte shoppa eftersom jag ska till hesa på söndag och ska shoppa där i stället. Bara för det kommer jag väl att hitta massor idag, så brukar det oftast vara när jag är med som sällskap :)


2 kommentarer:

Deas sa...

Ser väldigt gott ut! :)

Pamela sa...

Jo he va faktiskt gott! :)