12.11.14

Onsdag

Hej. Tentläsaset går ju inte så värst bra. Konstigt det där hur roligt det blir att städa mitt i allt. hehe :D Sen då jag sku fortsätta läsa så kommer David hem och då vila han få håret klippt och skägget format så då gjord jag de. MEN SOM BETALT FÅR JAG EN HALVTIMME MASSAGE IKVÄLL!!! Jaa och nu sitter jag ju här och bloggar av okänd anledning. Skärpning Pamela!!!


En av mina fem outfits idag. Först hadd jag pyjamas, sen "arbetskläder", och denna outfit jag hadd i skolan, sen böt jag igen då jag kom hem och nu böt jag just till myskläder :D Någon annan som byter kläder lika mycket som jag på en dag? :D Blir så sugen på en kort page när jag ser denna bild, ser ju lite ut som att jag har de på bilden. Kanske jag slår till före nyår. NYTT ÅR, NYTT HÅR, NYTT LIV...


Jaa just de. Tenten... Ska flytta mig till sovrummet, det är harmoniskare där så jag har lättare att koncentrera mig då. Nää usch jag har alldeles för mycket energi nu för att sitta stilla och läsa...

Inga kommentarer: