17.11.14

Om dagen

Gokväll på er. Har inte hunnit blogga alls idag för vi har haft så full rulle från morgon till kväll. Men nu ligger jag äntligen i en skön hotellsäng, känns som att alla muskler i kroppen är sjuka. Vet inte om det beror på träningsvärk från i lördags eller om det beror på att jag gått och bärt på väskan och shoppingpåsar igår och idag. Hur som helst så sover vi vid Radisson blu hotel inatt. Superfint hotell i Hesa och jag väntar ivrigt på att se hurudan hotellfrukost de har här. Haha. Frukosten i morse vid Sokos var riktigt bra, men jag saknade färska frukter.

Jaa men lite mer om dagen. Vi har besökt Vanaja fängelse, ett öppet fängelse för kvinnor. Så intressant besök!!! Sku absolut kuna tänk mig att praktisera där. Sen var vi till Kris som är en organisation för ex-kriminella, också väldigt intressant. Sen gick vi på stan och shoppa. Jag hitta två tröjjor, glutenfri musli och te åt mig själv. Så shoppa jag något åt D också men det kan jag ju inte berätta här. Sen for jag och Julia på romantisk middag. Det blev lax igen :) Nu ska jag sova så jag orkar lyssna flitigt på srudiebesöken i morgon. Godnatt

2 kommentarer:

Deas sa...

Det ser otroligt bra ut! Är lite avonsjuk..

Pamela sa...

De var nog supergott :) men nu e jag hemma igen och måst äta studiemat