25.11.14

Nästan ett foto i timmen

Sitter nu som bäst och äter kvällsmål, ugnsäppel-skyr med nötter, russin, äppel och kanel. Mumsfilibabba. Så dricker jag te, Clipperfamiljen min har fått en ny medlem. Idag hade jag tänkt ha ett-foto-i-timmen, men det gick inte alls nå bra. Glömde bort att fota hela tiden men några bilder fick jag :)


Klockan 7:45 sminkade jag mig och fixade håret. Min deo håller på att ta slut så jag fick länge försöka tvinga något ur flaskan. Det var ju det jag skulle komma i håg idag, att köpa en ny deo men det gick visste inte heller så värst bra...


Kaffet och mitt ägg hade kokat klart under tiden. Förstås kommer jag lite sent på att fota. Men ni borde ju veta vid det här laget hur mina frukostar brukar se ut ;) heh.


Julia hämtar upp mig klockan 9:00 och vi kör till skolan. Vi har engelska och får sluta redan halv 12. Perfekt för mig som skulle befinna mig på jobbet klockan 12.


När jag kom hem från jobbet klockan snabbstädade jag lite innan mina kunder kom :)


Strax efter att kunderna gick så drog jag på mig träningskläderna och gick till gymmet och tränade nedre kroppen. När jag kom hem färgade jag min utväxt. Jag färgade ju den för en knappa månad så den var inte allt för synlig men jag vill ju vara fräsch på de kommande julfesterna.


Hör och häpna nu ska vi se Supernatural.



Inga kommentarer: