11.11.14

Mia Törnblom

Jeej, nu har böckerna jag beställt kommit. Såg att många bloggare hade varit på hennes föreläsning och var riktigt nöjda. Jag hade så gärna varit där jag för jag älskar att lyssna på inspirerande föreläsare. Men i stället får jag nöja mig med hennes böcker som säkert också är bra :) MEN jag har prov i socialpedagogik och kriminologi inom en snar framtid så jag borde prioritera att läsa till dem först.



För övrigt har jag haft full rulle idag. Började dagen på gymmet, satt en stund i massagestolen och läste Vasabladet innan jag for hem. Visst ser det mysigt ut på Lady line?! :) Jag bor ovanpå Ladyline. Lyx att ha gymmet så nära.

Efter att jag hade duschat, fixat mig och ätit så for jag till skolan ett varv. Hör och häpna nu har jag nytt klistermärke på studiekortet. Det var väl på tiden. hehe. Vi hade inga föreläsningar idag men vi hade lite ett och annat att göra. Efter skolan for jag till bibban på jakt efter nå böcker till kriminologitenten men endera var de utlånade eller fanns inte alls... Men en kom jag hem med i alla fall. Men den har såååå många sidor så jag blir allt svettig av att bara se på den. huhu.

Sen sprang jag på lite ärenden i stan och hämtade en laxsallad från Citymarket som jag åt till lunch. SÅÅÅÅ GOTT! Superbra lunchtips!!! På tal om mat så har min glutenfria vecka gått bra hittills men veckan är ännu lång. ÅÅÅH rågböd med ägg...


Sen har jag gjort en massa folieslingor :)


Och efter det har jag ätit en favorit i repris ;)

 
... och svarar på miljoner meddelanden och har typ miljoner att svara på ännu :) Sen är det väl bara att inse faktum och ta tag i tentläsase så det inte går åt skogen.

2 kommentarer:

http://carloine.com sa...

Jag har ju blivit tvungen att äta glutenfritt i över 10 år pga celiaki, och det går nog. ;) Allt mums som bulla å bröd kan man ju baka själv. :)
Sir mysigt ut på ladyline! Säg till nästa gång du får na fint erbjudand att ta med en vän GRATIS ;) så kommer jag å sitt i massagestolen å.
Ha en fin dag <3

Pamela sa...

Ja tänkt no ja sku prov na åv dina goda recept :) Jo säkert går e bra tå man vänjer sig :) he så mysigt å ja får faktiskt ta me en vän 1 gång i månaden åså får man prov gratis första gången så kom me bara he sku va kuuuuuvl :) Ha en fin dag du å vännen <3