3.11.14

Måndag


Hej finisar. Hoppas ni haft en bra helg! Jag har haft en super skön helg, jag har hunnit vila upp mig så nu är jag redo för en ny vecka med rätt så fullt schema. Men jag brukar ta en dag i taget och så har jag ju mest roligheter på gång så då känns de inte stressigt. Ska faktiskt på en föreläsning i morgonkväll om kvinnan och hormoner. Perfekt timing eftersom jag anar pms om några dagar. hehe.


Idag har jag jobbat. När jag höll på att duka borden så tänkt jag faktiskt på att tänkt att jag får betalt för att ha såhär roligt på jobbet. Då trivs man! Nu ska jag fara gående till Julias så vi får jobba lite på slutarbetet, får ju motion samtidigt så det är bra. Måst ju passa på att vara ute myki nu innan de blir riktigt kallt. Men i vinter ska jag nog försöka trotsa kölden och vara ute lite mer än ifjol. Jaja hoppas er vecka börjat bra!

Inga kommentarer: