15.11.14

I PAMMENS VÄSKA

Idag har jag städat min väska som jag tänkt göra länge men inte riktigt orkat ta itu med. Där fanns ett och annat kan man säga... Mycket som inte hör hemma i en handväska, om man sägr som sålejs. hehe.


I väskan fanns bland annat detta: sminkväska, vattenflaska, börs, nycklar, kalender, en snöskrapo, en kniv, en sax, tre skedar, en nagelfil, smycken, basiron, tamponger, barnspännen m.m. På bottnet hittade jag tuggumi, nötter och lite pengar.


Å ni som undrar varför jag går med en kniv i väskan så brukar jag skära frukter med den i skolan när jag äter mellanmål. Men den ska jag nog ta bort. Har flera gånger stuckit mig på den när jag sökt hemnycklarna. Och David som undrar vart alla småskedar tar vägen... Då hadd vi de löst :) hehe.



Okej, det här var nog lite pinsamt. Hur ser det ut i er väska?

3 kommentarer:

Karita sa...

He ryms myke tavara i väsko diin

Deas sa...

Int konstit att ni int hittar he ni ska ha urt väskona er! Di eju full ov all möjli sortre!

Pamela sa...

Haha sant :D