24.11.14

Fokusera på det positiva

Hej finisar! Hoppas er vecka börjat bra! Själv är jag lite onödigt bitter idag...  Tror positiva Pammen är ett minne blott... Men inte konstigt att jag är lite inåtvänd, vem blir inte trött och bitter när det är mörkt 24/7. Nåja nu ska jag fokusera på det positiva!!! Inte har dagen varit så pjåkig egentligen. Vi hade långlunch så jag och några klasskompisar for iväg på lunch. Skönt med ett litet avbrott från en lång skoldag. Dessutom har jag en ledig kväll. Så jag ska strax dra på mig träningskläderna och fara på gym och producera endorfiner så jag blir som en ny människa :D Sen ska jag sitta en stund i massagestolen som avslutning ;)



Vi lunchade vi Silvera som är Vasa yrkesinstitut lunchrestaurang. Jag har ätit där tre gånger och jag har alltid varit nöjd med maten. Priset är 9€ vilket inte känns så dyrt för en tre-rätters middag.




Inga kommentarer: