9.11.14

En kopp te

Så skönt att få släng sig ner i en nybäddad säng med en kopp te och lite choko, efter att ha städat hela lägenheten, tvättat tre maskiner och gjort en skoluppgift. Skönt att ha det gjort så behöver jag inte fundera på det nästa vecka. Har nämligen massor med annat att tänka på, det kommer att bli en rolig vecka med nya kunder och sen far jag till Helsingfors på söndag :) Kul med miljöombyte. Vet ni vad jag ska göra nu? Jo, beställa nytt klistermärke till mitt studiekort. Detta har jag tänkt göra sen skola började i höst. I många veckor har jag skrivit "fix studiekort" på veckans-att-göra-lista. Fattar inte hur jag kan ha så svårt att få det gjort. Men sån är jag ibland. hehe. Men först ska jag måla andra varvet på en grej jag håller på att göra om. Har fått pippi på att måla om grejer. Sällan jag har pippi.


Inga kommentarer: