27.11.14

Dagens planer

Idag är vi lediga från skolan så istället ska jag hoppa in på jobbet. Jag börjar först tio så jag kunde sova en timme längre än vanligt, skönt. Efter jobbet ska jag på stan med Julia sen träna och så ska jag göra klart en uppgift i forskningsmetodik. Varenda lite muskel är sjuk i kroppen efter måndagens och tisdagens träning så det blir nog ingen hård träning idag :D Kanske jag sitter i massagestolen mest ;)

För er frukostintresserade kan jag berätta att dagens frulle består av två riskakor med kalkon, ägg och tomat på. I skålen har jag en halvburk ananas skyr blandat men turkisk yoghurt, blåbär och glutenfri musli. Jag brukar tycka att skyr känns ganska stabbig så därför blandar jag med turkisk yoghurt.


Jaja det var allt jag hade på hjärtat just nu. Hoppas ni får en riktigt bra dag!

2 kommentarer:

Deas sa...

Vad skönt att få in lite pengar och sen dessutom få sova längre!

Pamela sa...

Japp det är det inte klarar man sig så läng på bara studiestöd