1.10.14

Vi är på gång

Nu har jag och Julia äntligen kommit igång med slutarbetet. Vi har pratat med läraren som tyckte vi valt ett bra och intressant ämne, hon blev minst lika taggade som vi är. Vi har lagt in lite tider i våra kalendrar när vi ska jobba på arbetet och så har vi lånat "några" böcker. Vi är båda två positivt inställda för slutarbete, och med en "skrivresa" som morot ska det nog gå riktigt bra :)


Så har jag friserat min klasskompis idag som har så långt, tjockt och härligt hår. Om jag skulle få byta hår med någon skulle det vara henne. Hon hade mörkt rödbrunt när jag färgade henne första gången och nu är hon nästan blond. Lite synd att jag inte har bilder på hela "processen". Nu ska jag nog se bli bättre på att ta före- och efter bilder.


Och just laga jag riktigt god mat. Tacofylld paprika. Enkelt och smarrigt! :)


 Nu ska jag lägga bort datorn och börja läsa nån av böckerna. Bäst att börja på om jag ens ska hinn läs en innan de ska tillbaka till biblioteket.
 

Inga kommentarer: