7.10.14

Vad har hänt?

Vad har hänt sen i söndags?


Jag detoxade en halv dag sen gav jag upp :P Tänkt jag sku rensa kroppen på gifter nu så jag hålls piggare nu när det blir mörkare tider. Men det får bli en annan vecka.

Jag har värmeverktygsförbud på obestämd tid. Har den senaste tiden använt hårfön och plattång onödigt mycket så nu får det bli en paus så håret får vila. 

Jag fick mitt paket idag som innehöll massa hårprodukter. kulkulkul! Så nu har jag mycket nytt att testa.

Jag har hoppat in och jobbat på senaste praktikplatsen. Där äter vi massor och skrattar. Så roligt jobb och jag trivs så himla bra!


Jag har anmält mig till en föreläsning om kvinnor och hormoner.

Jag har ansökt om medlemskap i en förening. Det får ni veta mera om senare om jag slipper med.
 

 Jag har fått dåliga nyheter. Cancermonstret har kommit på besök till vår familj igen... Men denna gång lär den inte stanna länge! Den får ge sig den här gången!!! Bara ordet cancer låter så hemskt och får mig genast att tänka det värsta, men det är ju faktiskt väldigt många som blir helt frisk också!
  






3 kommentarer:

http://carloine.com sa...

<3

moster sa...

Kram Pamela, du ska få se att det går bra!! ♥♥

Pamela sa...

Jo he kommer nog att gå bra! kram <3<3