21.10.14

Tacksam

Hej. Hur har ni det idag? Jag har ikväll varit på en kvällspromenad med en nära vän som är i ungefär samma situation som mig just nu, skönt att få prata av sig. Jag hoppas alla har någon vän ni kan prata svårigheter med. Jag har lyckan att ha många såna vänner och det är jag evigt tacksam över. v

Annars har jag haft en riktigt bra dag. Jag har hoppat in på jobbet. Det är jag också tacksam över, att ha ett jobb som jag är glad att fara till, där jag kan få någon annan att må bättre men som också ger mig väldigt mycket. Jag är alltid glad och fylld med positiv energi när jag går hem därifrån. 

Efter jobbet for jag hem till en dam som ville ha håret tvättat och rullat. Jag är glad att flera av mina kunder känner att de kan prata med mig om allt möjligt. Det känns som att jag är mer än bara en frisör, vilket var min tanke när jag startade eget. 


Och det finns mycket mer jag är tacksam över, men det tar vi en annan gång för nu är klockan 22, vilket betyder Supernatural med David :)


2 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Fina vänner får man nog vara tacksam över.Jag har också varit ut och gå med en vän idag. Skönt att få prata av sig ��

Pamela sa...

Va bra <3