27.10.14

Rise & shine

Godmoorniiiiiing. Hu e läägi? Jag mår bra, jag har fått tillräckligt med sömn. Så är det ju så energigivande att få vakna upp i ett städat hem. Men nog är det tungt att vakna nu på morgonen, så kallt och mörkt så man (jag) vill bara lämna kvar under täcket. Om jag hinner nu i veckan ska jag gå i butikerna och leta efter en mjuk och bekväm mjukisdräkt att ha på mig här hemma. Nu går jag runt med mina wasabynight t-paitor och Davids gamla arbetströjor med Lapin Kulta logon o.s.v. De känns inte så mysiga. Jag känner mig så puli :D Nåja, idag ska jag vara i skolan från 9:15-15:45, vi har socialpedagogik och kriminologi. Efter skolan har jag en färgkund hemma hos mig och efter det ska jag på gym. Hoppas på att få med mig en träningskompis så blir det lite roligare. Hoppas er vecka börjar bra. Kram

Inga kommentarer: