9.10.14

På vift

Idag har jag minsann varit på vift hela dagen lång. Ska ta ett foto i timmen nån dag så får ni se vad riktigt håller på med när jag är på vift. Jag har faktiskt inga foton alls från idag för jag har haft så lite batteri i telefon så det gick inte att fota. Lite trist. Tycker det är viktigt med bilder i bloggar för det ser så tråkigt ut annars. Jag får lägga några tbt-bilder då i stället, passar ju bra torsdagen till ära :)

Hur som helst. Jag hämtade upp Julia klockan nio. Det är alltid hon som hämtar upp mig så nu när jag hade bil för en gång skull så känd jag att det var min tur. Vi skulle egentligen börja skolan först ett men vi hade planerat in att jobba med slutarbetet. Jag tycker att vi kommit rätt bra i gång nu redan. Så skönt. Och det känns inta alls jobbigt, ännu. Efter skolan klockan halv fyra for jag till Julias en sväng på tonfisksallad innan jag skulle i väg och frisera. Idag for jag hem till kunderna, roligt med variation.

När jag kom hem runt åtta var maten nästan klar. Jag fick grisschnitzel med svampsås och franskisar. Vardagslyx! När man jobbar ofta på veckosluten måst man ju se till att lyxa till det på vardagarna i stället :) Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa en spännande bok. Men först några tbt-bilder. Nu damer och herrar far vi tillbaka till halloween 2013. Hade väl egentligen inte tänkt klä ut mig för jag sku tidigt i jobb följande morgon så jag var inte på väg ut som de andra. Men i sista sekunden fick jag ju riktigt feelis och fick hitta på något snabbt. Så jag blev en sjukling :P hmm, vad ska jag klä ut mig till i år...Dags att börja smida planer. Dock har jag har för mig att jag jobbar kvällsskifte men kanske jag kan klä ut mig i alla fall :P





 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, shit va ja blev skraj då ja såg första bilden. Du får int skrämmas sådee gummu <3 //Jasse

Pamela sa...

haha jaa-a he ser nog ganska verkligt ut :P