22.10.14

Onsdag

Godkväll kära bloggläsare. Trevligt att ni är här. Känns dock som ingen är här när det ekar så tomt i kommentarsfältet. Som tur har jag ju en aktiv mor som kommenterar flitigt :D Men jag är ju inte så bra på att kommentera på andras bloggar heller så kanske jag borde blir lite bättre på det.

Just nu äter jag kållåda med lingonsylt som jag fick ta hem från jobbet igår. För några år sedan hatade jag kållåda och lingonsylt, så lite konstigt nog hur det kan ändras. Det är ju så gott! Men ofta förr tyckt man ju att något var äckligt fastän man inte ens hadd smaka på de. Håller på att laga en lyxmiddag åt David här på samma gång, blandar i hop lite av allt jag hittar i kylskåpet så får se vad det blir till, hehe. Jag märker nog att jag är väldigt lik min mor. När vi var små blanda hon ihop lite dittan och dattan och när man fråga vad det är för något så sa hon ät först så säger jag sen. Gott var det, för det mesta :D Så det är säkert därifrån jag har fått min kreativa matlagningsförmåga. heh.

Så hade jag en ny kund idag. Lite spännande alltid när man inte träffats tidigare, men det gick så bra och tiden flög iväg. Så roligt att lära känna nya människor :) Nu ska jag lägga lyxmiddagen i ugnen och sen sätta i gång med ett litet DIY-projekt. Tog en stund innan jag fatta vad förkortningen stod för. Men tydligen Do it yourself :) Sen ska jag försök ta mig till gymmet och träna övre kroppen. 



7 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Haha, sådan mor sådan dotter!
Dom säger ju att killen ska titta på sin svärmor så får han se hur den söta och snälla flickvännen blir ����:D

Sabina sa...

Håller med dej, tycker oxo det ekar tomt då ingen kommenterar men själv är jag inte heller bra på att kommentera andras bloggar! :P Ville bara säga att det är intressant att föja med din vardag och du har så fina bilder på så god mat hela tiden, man blir allt hungrig! :) Ha de så bra!

Rebecka sa...

Det var så roligt att lära känna dig med! Ha vari på rikti bra humör hela kvällen! :) Ha de bra!

Pamela sa...

haha ja kanski he så Anki :D

Pamela sa...

Kanski vi måst böri aktiver oss lite Sabina :) va bra om det är någon som uppskattar mina matbilder, haha :D Jag kikar nog in på din blogg nästan varje dag, du är så positiv så det smittar av sig och jag avundas din självdisciplin. Roligt att följa med din träning. Jag tror stenhårt på dig!!! kram

Pamela sa...

Va roligt att hör att du va på bra humör Rebecka :) de va jag också :)

Jannika sa...

Ja kan kommenter mer vännen :)