5.10.14

Mina senaste dagar

Jag har ju inte bloggat så flitigt de senaste dagarna så här kommer lite bilder på vad jag sysslat med.


Min helg började egentligen i torsdags. Det är nog väldigt sällan vi har skola på fredagar, vilket är så skönt. På kvällen var jag på promenad med mina härliga vänner. Vi gick runt i Brändö och vi konstatera flera gånger hur fint det är där. Sen hade vi pilates hemma hos Jasse och så åt vi kvällsmål. Såklart spåra de ju ur som för de mesta när vi umgås. Vi spela in massa ljudklipp då Jasse beatboxa och Julia och jag rappade :D 


Vårt kvällsmål: Nån slags nöt-blåbärsstång, naturell yoghurt med färsk ananas, banan, cashewnötter och kanel. Smaskens!


På fredag hade jag kund som ville ha en håruppsättning för hon skulle på årsfest. Har tyvärr ingen bild. Roligt att göra håruppsättningar mellan varven :) Efter de körd jag till Jeppis. På kvällen skulle jag överraska Mia med en klipp och färgning som hennes mamma beställt åt henne som föödispresent. Mias mamma hade fixat mat och dricka och jag hade med hela "salongen" :)



 I lördags var jag med mamma och mommo på dagen. Vi lunchade vi Abc och sen for vi på loppis. Mina senaste loppisfynd, en "silver"bricka(4,50€) och en glasskål(1,50€).


På kvällen hade vi träff med tjejerna. Vi drack te, åt choklad och pratade. Jag lackade nästan allas naglar och Made fixade mina :)



Idag har jag gjort det där vanliga. Söndagssysslor och hemmaspa. Men så har pappa varit hit på middag också :) Jag bjöd på tacopaj och glass till efterrätt.


Nu ska jag avsluta helgen med Supernatural och mys!!!





Inga kommentarer: