31.10.14

I huvudet på Pammen

Att ta dagen som den kommer (som jag skrev i förra inlägget) började ju kanske inte så bra... Hehe. Jag har hela dagen varit i valet och kvalet om jag ska fara till Jeppis med David, eller lämna i Vasa. Planen var att jag skulle lämna i Vasa ikväll och försöka få undan lite skolarbeten och bara vara för mig själv och ta det lugnt. Men såklart börja jag ju fundera om jag bord fara till Jeppis i alla fall, för tänk om jag får tråkigt i Vasa... Jag har helt ärligt haft riktigt ångest att välja, jag var till och med nära att börja gråta. Känns lite löjligt sådär i efterhand... Jag blir så arg på mig själv som lägger energi på att grubbla, i stället för att bara vara, och njuta av nuet och min lediga helg som var planen. Hur som helst så bestämde jag mig för att lämna i Vasa åtminstone i kväll. Och nu känns det rätt bra efter att jag skrev en lista på saker jag kan göra om jag får tråkigt. Dock skulle de ju nog vara helt nyttigt för mig att ha lite tråkigt i bland :) heh.


Saker jag kan göra:


Göra skoluppgifter
Träna
planera ett träningsschema för nästa vecka
Städa klädskåpet
fara och shoppa
Göra bokföring
Läsa skvallertidningarna jag inte hunnit läsa än
eller läsa till tent
Lacka naglarna
färga mitt hår
Fara på loppis
måla om något
måla en tavla
fara på en promenad
kolla film
baka
laga nya header till bloggen
läsa bloggar
skypa med mommo
spela playstation
googla efter billiga flygresor
fortsätta laga på min dreamboard
eller varför inte ta bussen hem till Jeppis.






Inga kommentarer: