16.10.14

I bilen

Godeftermiddag. Nu sitter jag i bilen påväg till Jeppis. Eller egentligen Larsmo. Brorsan ska bjuda på mat vid pappas. Smaskens. Men jag är mätt i magen just nu för vi åt så myki på jobbet. Först åt vi hönssoppa med limpa, till efterrätt våfflor med grädde och sylt och sen ännu kaffe med dopp strax efter. Så ni kan ju tänkt er att jag alltid nästan rullar hem när jag varit och jobbat.

Nu när jag sitter i bilen har jag ju bra tid att blogga och läsa bloggar för gubbi kör. Ganska avslappnande att sitta i bilen. För man kan ju inte göra så mycket annat än bara vara. Som jag skrev igår så kändes det ju som min födelsedag. För när mamma, mommo och moster kom till mitt fick jag två grönväxter och ett riktigt fint ljus och så blev jag bjuden på lunch vid Bacchus :) Det var så kul att få ha lite kvalitetstid med dem!

Inga kommentarer: