31.10.14

FREDAGSMYS

Om man bortser från beslutsångesten jag hade idag så har jag haft en riktigt bra fredag. Jag och David blev bjuden på lunch av mammas fästman vid 1 rum och kök. Vi fick nån grillbiff med gräddpotatis och svampsås, gudomligt gott! Så har jag skrivit tre sidor på en skoluppgift, tvättat två maskiner och varit på gym. Satt en stund i massagestolen sen också och de var så skönt. Gårdagens tacopaj fick bli postworkoutfood. Det smakade minst lika gott som i går. Och nu just dricker jag lite vin och äter choklad framför Idol. Jag behövde inte ens köpa choklad för vi hade så mycket här hemma i skafferiet. Så inte går det nå nöjd på mig här i min ensamhet i Vasa :)


2 kommentarer:

Karita sa...

Gott med choklad

Pamela sa...

jaaa vekligen :) men he finns ju aldrigna stoppknapp :D