19.10.14

Energi

Sitter i bilen på väg till Vasa. Laddar upp energin med en Verve jag fick av Nina i fredags. Tänkte jag skulle spara den tills jag verkligen behöver den. Nu känns det som rätta tillfället så jag orkar utföra söndagssysslorna ikväll. Ska som vanligt ha hemmaspa också, skönt efter en helg i matoset.

Har annars haft en riktigt skön helg. Jag har testat Friends & burgers. Det var så gott och jag har inte något att klaga på. Typ en av de godaste burgarna jag har ätit. Jag har fredagsmyst, varit hos svärföräldrarna, fått hör & häpna David med ut på en morgonpromenad, sett på Så mycket bättre vid våra vänners och så har jag jobbat och fått tårta på jobbet. En toppen helg alltså :) Nu ska vi sväng in via nån butik så vi har nå smarrigt att äta i kväll under söndagsmysase :)

Inga kommentarer: