10.10.14

Dreamboard och fredagsmys

Godmorgon på er! Idag är jag helt ledig. Jag har haft så full rulle hela veckan så det känns skönt att vakna upp utan att ha några måsten. Skönt med sovmorgon! Steg nog upp redan nio men annars brukar jag ju vakna upp vid sju-tiden. Såklart ställde jag ju till med en färggrann och näringsrik frukost. Bästa starten på dagen. När jag tog fram min dreamboard här om dagen som jag gjorde för två år sedan såg jag att mycket hade gått i uppfyllelse. Jag hade bland annat skrivit ner fredagsmys, för då jobbade jag alltid på fredagkvällar och hade aldrig fredagsfeelis eller fedagsmys. Nu har jag i snart ett år varit ledig alla fredagar och hunnit ha massor med fredagsmys :) Tänk så de kan gå! Och ikväll ska jag såklart fredagsmysa :) Hoppas ni får en toppen helg, ni ska drömma och tro på era drömmar! v




Inga kommentarer: