23.10.14

1 år

Igår var det prick ett år sedan jag registrerade Hair at home :) Jag skulle inte ha håksat på de om inte Julia skulle ha frågat idag hur länge jag hållit på. Att jag började med eget var nu lite oväntat, inget jag hade planerat länge. Jag trivdes inte på mitt dåvarande jobb och mådd inte så bra den där tiden. Jag kände att jag behövde en förändring. Fem månader tidigare hade jag skrivit på min dreamboard att jag ville börja med eget. Men att det skulle gå så snabbt kunde jag inte föreställa mig, och att börja som frissa igen hade jag inte alls tänkt på. Men allt kan hända! Hur som helst mycket har ändrats på ett år. Jag har lärt känna många nya människor och lärt mig så mycket men framför allt så mår jag så mycket bättre. Nu ser jag framemot att utvecklas och bli ännu bättre :)


2 kommentarer:

Annika sa...

Grattis till 1ÅR!

Pamela sa...

Taaack :)