3.9.14

Vad jag gjort idag

Sådärja. Nu har jag kommit mig i säng efter en hektisk men rolig dag.

Började dagen i vanlig ordning med frukost och kaffe. Sen tog jag mitt pick och pack och promenerade till kunden, det var för kort bit för att ta bilen. Gör ju lite reklam samtidigt som jag kånkar runt med halva salongen i famnen. heh.


Jag tvättade, klippte och rullade håret och lackade naglarna. Så blev jag bjuden på kaffe och en färsk semla. Mums. När jag kom hem kom Jannika och Emmi hit så klippte jag håret på Emmi och färgade hennes utväxt.


De hade med en laxsallad åt mig :) v


Sen drog jag på mig gymkläderna och for på gym med Julia. Vi körde ett crossfit-pass som Julia planerat åt oss. Så otroligt tungt!!! Men känslan efteråt var ju helt fantastisk. Blev så motiverad efter träningspasset för det var så roligt :)


Efter gymmet for jag och hämtade en enorm rullakebab åt David och överraskade honom. Serverade den med en kall öl. Det behövs inte så mycket för att få en kar nöjd, haha.


Sen for jag snabbt i duschen och drog på mig myskläder för jag sku iväg på kvällsmål till Jasmines.
När jag kom till röda faran såg jag att bilen var öppen. Någon amatör hade försökt fara i väg med min stereo men inte lyckats så bra.När jag kom till Jasses laga vi kvällsmål, myste och pratade. Så glad att hon har blivit vasabo v


Nu ska jag sova och hoppas att morgondagen blir lika bra :) godnatt

Inga kommentarer: