4.9.14

Torsdag

Godkväll kära bloggläsare! Åt just sååååå smarrigt kvällsmål; bondost med blåbär, hallon, banan, cashewnötter och kanel. SÅÅ GOTT! :) Idag hadd vi då skola, filosofi. Vi prata om livets mening och om att man borde bli bättre på att leva i nuet, de ska jag öva på. Kan nog säg att jag verkligen levd i nuet när jag åt kvällsmålet ;) heh. Vi hade kort skoldag så jag har hunnit jobba lite och varit på sen lunch i solen med Julia. Jaa-a de va kanske sista gången jag åt utomhus för i år för det blir väl snart kallare tider. Kom för int så länge sen hem från en kvällspromenad med Julia och Jasse och nu ska jag mysa framför dumburken med min älskade. Ska nog sticka lite också jag har inte kommit så långt på min halsduk. Kom av mig lite, som jag ju brukar när jag stickar. Hehe. Här kommer lite bilder från dagen.

Inga kommentarer: