9.9.14

Tisdag

Slängd mig just raklång i soffan och här kommer jag att ligga resten av kvällen. Skönt! :) Har varit i gång från morgonen så nu känner kroppen att den vill vila. Men en rolig dag har jag haft. Började morgonen runt åtta och for på en morgonpromenad med Julia & Jannika. Så härligt att vara på morgonpromenad för man vaknar ju till så bra då. Vi vaknade nog till ordentligt idag, för när vi nästan var hemma kom en regnskur så vi var genomvåta när vi kom in genom dörren. Jannika lämnade hos mig på frukost i stället för att cykla hem i regnet. Mat är alltid godare i sällskap.


Sen kom en kompis hit på klipp och färg och efter det for jag hem till en kund som skulle permanentas. Hon brukar alltid bjuda på en massa gott så denna gång ville jag bjuda så jag tog med mig clipperte ingredienser till lax-äggsmörgås och kex som vi åt när vi friserat klart! Smarrigt! :) Oj vad jag älskar mitt jobb. Det ger sååååååååå mycket mer än bara pengar :)


Inga kommentarer: