14.9.14

Söndag igen

Ännu en helg förbi. Känns som att det är söndag hela tiden. Jag har haft en riktigt bra helg i hemstaden. Kan ju säg att jag verkligen inte behövt gå hungrig. I fredags lagade jag ju hamburgare vid pappas. I lördags efter jobbet bakade jag pizza med Mia och Amelina och några timmar senare for jag och David till våra vänners där vi lagade tortillas och åt godis. Helgarna är ju till för att unna sig lite gott tycker jag! :) Som vanligt på söndagar gör jag ju söndagssysslor och har hemmaspa. Perfekt sätt att avsluta helgen :) Testade en ny hårinpackning som visade sig vara perfekt för mitt hår. Mitt hår känns mjukt, glansigt och luftigt. Har också peelat ansiktet, haft ansiktmask och avslutat med olja. Känner mig som en ny människa! :) Nu ska vi se några avsnitt Supernatural innan vi tar natten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du köpt den där hårinpackningen? :)

Pamela sa...

Jag har köpt den från ett företag som bara säljer åt frisörer. Men man kan hitta hårinpackningen hos frisörer som säljer Wellas produkter. Säkert finns det flera frisörer i Vasa som har wella. Annars vet jag att den finns att köpas på beautybay.com.

http://www.beautybay.com/haircare/wellaprofessionals/brilliancetreatmentforfinetonormalcoloredhair/