1.9.14

September

Ny vecka, ny månad och en ny årstid. Nu är hösten kommen, min favoritårstid. Visst älskar jag sommaren men det är något speciellt med hösten. Det känns så bra att få gå tillbaka till rutinerna, träningen, mysiga hemmakvällar, höstkläder o.s.v. Idag är jag ledig från skolan men steg upp samtidigt som D så jag inte skulle sova bort halva dagen. Kom mig i väg på en morgonpromenad så dagen har börjat bra.

Trots lite föreläsningar denna vecka så är kalendern nästan fullproppad redan. Jag har rätt så många kunder inbokade, men också en massa andra roligheter på mitt schema, detta läsår ser jag nämligen till att pricka in "fritid" i kalendern också :) Detta är kanske mitt sista studieår så jag ska verkligen försöka se till att njuta och ta vara på detta år. Studietiden är nog något man kommer att se tillbaka på och sakna.


 Nu ska jag äta frukost nr.2 och sen göra mig redo för kund. Hoppas ni får en bra vecka!


Inga kommentarer: