22.9.14

Ny vecka

Godmorgon familjen, vänner, bekanta, okända och vem ni nu är ! Trevligt att ha er här åtminstone :D Jag hade tänkt börja dagen med gym eller morgonpromenad. Men jag orkade inte röra en fena när klockan ringde. Så jag sov vidare till tio. Sådär i efterhand känns det ju lite trist att jag inte for på morgonpromenad, det sku ju ha vari så uppfriskande att gå i det här solskenet. Vi har ju knappast så många soliga varma dagar kvar.

Förresten så här ser mitt hår ut nu. Ganska samma som innan men mörkare i botten och en kallare nyans i hela håret. Jag älskar att ha håret mörkt i botten och ljust i längderna för har jag upp håret se jag mörk ut och har jag ner det ser jag ljus ut. Passar perfekt åt mig som har svårt att bestämma mig om jag ska vara ljus eller mörk. Är jag ljus vill jag vara mörk och vice versa. Nu får jag vara både och :)



Det positiva med att jag inte for på morgonpromenad är ju att jag har mer tid för att bara vara innan jag ska i väg till skolan. Jag hatar att stressa på morgonen. Vem gör inte det. Nu just sitter jag och dricker kaffe och snabbfixar naglarna. Är inne i en "röda-naglar-period" tycker det är så snyggt! Denna veckas schema är lite lugnare än förra veckan, skönt så har jag mer tid att fokusera på skolan. Kanske ta tag i någon av uppgifterna vi fått. Idag ska vi ha kriminologi för andra gången, så intressant och som det känns nu så har jag nog valt rätt inriktning.


Hoppas ni får en bra start på veckan!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag har funderat lite av och an om jag ska söka in till socionom i Vasa. Skulle du vilja berätta lite mera om utbildningen, vilka inriktningar man kan välja osv.? :)

Ha en bra dag!