10.9.14

Min dag

Hej bloggläsare! Nu sitter jag i soffan, äter kvällsmål och myser i mina nya kuddar.


 
 Idag hade vi första heldagen i skolan så nu börjar det kännas som att studierna kommit i gång igen. Vi hade lång matpaus så jag och Julia for på lunch till stan för att få tiden att gå. Vi kom på en rolig idé som vi satt och fantiserade om :)



 Efter skolan for vi till köpcentret i Stenhaga, jag var på jakt efter ett par perfekta vinterskor men i stället kom jag hem med kuddarna. Inte blir det ju alltid som man tänkt sig. Just nu har de "tag 3 betala för 2" på alla kuddar, och om man köper för över 50€ får man tio euro rabatt. Så passa på nu! :) 


 När David slutade jobbet for vi till våra vänner på födelsedagskaffe. Där blev vi bjudna på en riktigt god cheesecake.


När vi kom hem började jag städa och plocka lite. Det hade inte hunnit bli så råddigt sen jag städade sist för jag har plockat lite varje kväll, så det gick ganska snabbt och enkelt att städa. Tycker det är så skönt att vakna i ett städat hem. Är det riktigt råddigt när jag vaknar påverkas jag av det och känner mig stressad i onödan.

 Så bäddade jag ut soffan i extrarummet för i morgon får vi en nattgäst :)



 Sen peelade jag fejset och hade ansiktmask :)




Nu ska jag dricka upp mitt te. David väntar på att jag ska komma till sovrummet så vi kan se på Supernatural.


Inga kommentarer: