20.9.14

Ledig helg

Det händer inte allt för ofta att jag är ledig en hel helg. Det är D också så vi är i Vasa hela helgen och har nattgäster från Jeppis. Kul! :) Men nu är jag ensam hemma, de andra for iväg på nå musik & talang seminarie. Under tiden skall jag gymma och kanske fara en sväng till loppis. Men först skall jag slappa i soffan och lördagsmysa framför tv :)

Igår gick jag på stan nästan hela dagen. Först med Jannika, sen for jag hem ett varv så kom Matilda till mitt och fick ny frisyr och så for jag på stan en stund med henne sen också. Jag hadd rätt bra shoppingflyt, hittade två par nya skor rätt billigt som jag kommer att använda flitigt i vinter. Hittade en hel del annat också. Men nu får det vara slut med shoppandet en lång tid framöver, kanske till nästa Spanien resa :) På kvällen var vi till Doo-bop på några och hörd på duktiga musiktalanger och om jag minns rätt ska vi dit ikväll också, ja e ba me ja ;)

Inga kommentarer: