24.9.14

Vardagslyx

Jag tycker det är super viktigt med vardagslyx så humöret hålls uppe och man orkar ta sig i genom stressiga veckor. Det behöver ju inte vara så invecklat, för mig är vardagslyx redan att ha extra tid på morgonen och njuta av en god frukost. Men ikväll har jag haft vardagslyx på hög nivå. Både jag och D har varit lediga idag och är lediga i morgon så vi har lagat mat (ugnsbakad potatis med bacon-svamp fyllning och sallad) badat bastu & haft hemmaspa, ätit efterrätt (lime-vitchoklad-kvarg med kinuski och hallon) och så har jag påbörjat en ny dreamboard, det kändes som att det var dags för en uppdatering. Jag blev inte klar men det får vara som ett litet "projekt" nu under hösten så har jag något att pyssla om jag har tråkigt. Nu ska jag sova, jag är megatrött trots att klockan bara är 23. Godnatt!