12.9.14

Tjejmiddag


Jag orkar knappt hålla upp ögonen men jag vill inte somna om för då är jag säkert ännu tröttare när jag vaknar nästa gång. Så e de ju så skönt att ligga och dra sig flera timmar i sängen innan man stiger upp. Orsaken till varför jag är vaken redan nu är för att mina vänner just for härifrån. Vi hade så roligt och mysigt i går på tjejmiddagen vid Julias. Vi testade de där nya tortillabåtarna, de var nog lättare att äta än vad jag hade väntat. Till efterrätt åt vi glass och choklad. Magen mår mindre bra idag, men det är smällen jag får ta när jag trycker i mig som att jag sku få betalt. Dagens planer är att chilla nån timme till och äta frukost. Sen ska jag hem till en kund och efter det far jag till hemstaden :)


Körd på bekväma kläder i går. Känns inte bra med spända jeans när man han äter tortillas :D




Mina tjeeejjor v  


Inga kommentarer: