25.8.14

Måndag

Idag vaknade jag och D pigga första gången klockan fem ? Men eftersom vi hade planerat en sovmorgon kunde vi ju inte stiga upp redan fem så vi halvsov till nio. Vi somnade redan före 23 igår så kanske därför vi var så pigga. Efter kaffe och frukost for vi på spegeljakt. Jag var i behov av en till spegel för jag har varit tvungen att flytta spegeln från sovrummet till vardagsrummet varje gång jag haft kund så jag tyckte de var läge med en ny. Hittade en lika men i silver från Jysk :) 



Sen for vi på blomjakt. Vi kom hem med en Jukka (Yucca egentligen). Det är Jukka som ska få höra på mina pmsproblem. Det sägs ju va bra att prata med blommor och vad är nu inte bättre än en terapiblomma :D Efter blomjakten for vi till Lild och handla, så myki billigare där än i typ Cittari å Prisma. 

När vi kom hem for jag på gym. Det har jag saknat i sommar. Så roligt att komma i gång med träningen igen.
Sen laga jag mat. Längesen sist så de va kul att stå i köket. Laga nå risblandning med kyckling, paprika, lök, cashewnötter och kryddor. Smarrigt värre.
Sen hade jag några klippningar och efter de for jag till Jannikas ett var. Nu ser jag på Idol med killen och dricker ett glas rött(alkisvarning) :D

Inga kommentarer: