20.8.14

DAG TVÅ

Nååniiin ja föstår att ni väntat ivrigt på del två. Det har jag också. Jag kunde inte vänta därför kom den så snabbt :) Hur som helst. Vi landade mitt i natten. En förbeställd taxi hämtade upp oss. Taxichaffisen var ivrig och happy och ville ta bilder på oss. Vet inte hur många gånger han sa "Bikini" i bilen, han gillade nämligen bikini. haha. När vi kom in i lägenheten åt vi mat som mamma lämnat dit åt oss för hon var där veckan innan. Vi for ganska snabbt i säng för vi var så trött efter den långa resan.

På morgonen fick jag gnugga mig extra noga i ögonen. Är jag faktiskt i Spanien med mina bästisar? jo de var jag. HÄRLIGT! Vi åt frukost och sen for vi och handla. Jag älskar att gå i varubutiker utomlands. Kärran full och vi fick kämpa för att få hem allt.


Sen chillade vi i poolen i några timmar.


På kvällen for vi till stora köpcentret Zenia boulevard. Alla fyndade något vid Primark.


Sen åt vi mat vid Fosters hollywood.


På kvällen for vi på en drink till en pub nära lägenheten. På vägen dit tog vi lite "känslobilder" som vi så fint kallade det. Vilken känsla e vi månne?

 
Sen skålade vi och for hem rätt tidigt.


FORTSÄTTNING FÖLJER...

Inga kommentarer: