20.8.14

Bildbomd från Spanien

Här kommer en bildbomb från Spanien resan med tjejerna. Vi hade en super vecka tillsammans, så mycket bättre än mina förväntningar trots att förväntningarna var väldigt höga. Roligaste veckan i mitt liv. Jag är så glad att jag har så fina vänner som jag kan vara mig själv med till 100%. Jag känner att jag kan berätta allt åt dem och vi kan driva med varandra utan att någon tar på näsan. Det är riktig vänskap v


På söndag morgon ser jag att en stor fin taxibuss svänger in på våran gård. En snygg och glad blondin kommer ut ur bilen och jag ser att det är Nina. Hennes pojkvän Kenneth ville köra oss och hade hyrt "limon" åt oss! :) 


 Någon fäller biljetterna i en buske...


Sen körde vi till Fnäs och hämtade upp Mia och Jasse. Det drog ut lite på tiden eftersom någon slarvat bort sin börs. Lite kaos blev det men vi hittade den i hennes bil efter en stunds sökande.

Därefter hämtade vi upp Fredrika. Vi började alla lipa när hon sa hejdå åt sin pojkvän. Brudar alltså :D haha.


Därefter for vi efter Julia som knappt hade sovit något inatt eftersom hon hade haft nattskifte. Det såg ut som att hon gick i sömnen. Sist hämtade vi upp Madeleine. Hon brukar oftast vara sist färdig. men konstigt nog hade hon varit färdig länge och hunnit ha långtråkigt. Alla tjejer hade pissahätä så vi for in på wc.

När vi kom tillbaka till "limon" blev vi överasskad av vår chaufför Kenneth som hade ställt fram champange, jordgubbar och varsin ros. Några av oss grät av glädje. Som sagt, brudar alltså :D


Vi skålade och resan kunde börja :D


I bilen hade jag frågesport "Vad vet du om Spanien". Det blev jämnt mellan Julia och Drussu. Men vi ska ha final ännu eftersom den inte blev av under resan. Någon sköt fram den hela tiden. Huvudvinsten är indisk huvudmassage och att få naglarna lackade. Rätt bra pris va? ;)


Sen hade vi en del andra lekar. Bland annat vem som kunde skrika högst. Vi valde föstås dom fulaste orden. Moget. Jag tror våran chaufför blev väldigt glad när vi somnade :D
 

Sen var det dags att ta farväl av chaffisen som tog en bild på oss utanför flygstationen. Någon av oss tog lugnande p.g.a flygrädsla och någon grät i flyget. Men annars gick det bra :)



FORTSÄTTNING FÖLJER...




Inga kommentarer: