10.7.14

MINILOMA

VET NI VAD?!?!? Nu har jag miniloma v v v Det är nog bara tre dagar, utan betalt dessutom:P MEN under dessa tre dagar har jag bara roligheter inplanerade med mina restonombrudar. Sååååå längesen vi har varit allihopa tillsammans. Vi ska börja med att fara på en till Strampen och i morgonkväll far vi till Kristinestad och stannar där resten av helgen! :) För tillfället sitter jag på mitt smultronställe (balkongen som ni kanske visste vi det här laget) och inviger helgen med en kall öl! Håret är skitigt men jag låtsas att jag har en wetlook, ska till stranden i morgon så onödigt att tvätta de idag. Och tydligen har jag toppen fel väg, tur att jag tog en selfie! hahah. Som ni märker är det slut med pmsdepp på handelsesplanaden. Det bästa efter några deppdagar är ju att man är så extra glad när det är förbi :)


1 kommentar:

Mitt andra hem sa...

Ha en bra minisemester och njut av att äntligen ha lite ledigt <3